KOSZYK JEST PUSTY
Do kasy

Jak zrobić zakupy na AleDobre.pl?

Zakupy na AleDobre.pl są miłe, łatwe i bezpieczne. Możesz je zrobić o dowolnej porze, bowiem sklep działa 24 godziny na dobę przez cały rok.

Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe i oryginalne, oczywiście w fabrycznych opakowaniach. To markowe produkty o wyśmienitej jakości, które sprawią Ci dużo radości.

Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz być zalogowana/y. Jednak, jeśli masz założysz konto na AleDobre.pl będziesz móc zbierać punkty i śledzić historię swojego zamówienia.

Produkty, które chcesz kupić, wkładasz do koszyka, klikając w przycisk "dodaj do koszyka", który jest widoczny przy każdym produkcie. Zawartość koszyka możesz zawsze przejrzeć, klikając w słowo "koszyk", znajdujące się w górnej części każdej strony.

Po włożeniu produktu/ów do koszyka w górnym, prawym rogu strony będzie widoczne podsumowanie zawartości Twojego koszyka. Jeśli w nie klikniesz, zobaczysz co już jest koszyku.
Na górze strony będzie także widnieć napis "zamów". Klikając w ten napis przejdziesz na stronę, na której złożysz swoje zamówienie.
Na tej stronie podasz adres, na który zostaną wysłane zakupy oraz wybierzesz sposób płatności (masz wiele bezpiecznych sposobów płatności, także przy odbiorze przesyłki). A jeśli wartość Twoich zakupów przekroczy określone wartości (zobacz koszty wysyłki), nie zapłacisz nic za dostawę.

Jeśli wybierzesz płatność przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu platnosci.pl) lub kartą płatniczą zostaniesz automatycznie przekierowana/y na stronę, na której dokonasz płatności. Dane podawane podczas dokonywania płatności są szyfrowane i NIE są one udostępniane AleDobre.pl! Po dokonaniu płatności wrócisz na AleDobre.pl.
Jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, otrzymasz informacje (także listem e-mail) o koncie, na które należy przelać należność.
Jeśli wybierzesz płatność przy odbiorze przesyłki - zapłacisz za zakupy w momencie dostarczenia ich przez pocztę lub kuriera.

Bez względu na sposób płatności, otrzymasz od nas list e-mail, z informacją o Twoich zakupach. Przez cały czas więc będziesz mieć całkowitą kontrolę na swoimi zakupami. Oczywiście w każdej chwili możesz się z nami skontaktować (zobacz sposoby kontaktu) w celu uzyskania wszelkich informacji.

Jeśli wybierzesz płatność przy obiorze przesyłki, wyślemy do Ciebie e-mail z podsumowaniem Twoich zakupów.

Uprzejmie informujemy, iż po przekazaniu zamówienia do realizacji nie jest możliwa zmiana zamówienia oraz adresu dostawy.

Po skompletowaniu Twojego zamówienia i wysłaniu, otrzymasz od nas niezwłocznie list e-mail, że Twoje zakupy zostały wysłane.

Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości. Twoje zadowolenie jest dla nas bowiem najważniejsze.

Możesz skontaktować się z nami na wiele sposobów:

e-mail: sklep@aledobre.pl

tel.: (22) 49 03 167 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17)

AleDobre.pl
Sklep stacjonarny:
ul, Mleczna 8
03-667 Warszawa

KATEGORIE

Kategorie główne

one

Najlepsza obsługa Klienta! e-Commerce Polska awards 2013!

Zobacz szczegóły

AleDobre.pl to:

Dodano do koszyka